Servisa garantija
Izvēloties ZEISS briļļu lēcas, jūs esat izvēlējušies precizitāti.
Izvēloties ZEISS briļļu lēcas, jūs esat izvēlējušies precizitāti. Lai šī precizitāte būtu ilglaicīga, nodrošināsim jums bezmaksas briļļu apkopi:
- Briļļu lēcu tīrīšana ar ultraskaņu. Alternatīvas metodes tiek izmantotas, ja ultraskaņa nav droša.
- Skrūvju un savienojumu pārbaude un pievilkšana. Ietver skrūvju nomaiņu, ja nepieciešams.
- Ietvaru regulēšana. Briļļu pielāgošana ērtai lietošanai.
- Silikona deguntiņu maiņa. Pielāgota klienta vajadzībām un komfortam.
Vispārīgie garantijas noteikumi
Garantijas termiņš:
- 2 gadi briļļu lēcām un to pārklājumiem (ražošanas brāķa gadījumā).
- 2 gadi briļļu ietvariem.
- 6 mēneši futrāļiem un aksesuāriem (piem., oriģināliem futrāļiem, ķēdītēm, auklām u.c. ).
- 6 mēneši ietvaru dekoratīvajiem elementiem (piem., akmeņiem/inkrustācijām).
Garantija attiecas uz:
- Briļļu lēcām: Ražošanas defektiem (optiskās kļūdas, pārklājuma defekti, lēcas optiskā centra nobīde, neprecīza izslīpēšana vai montēšana).
- Briļļu ietvariem: Materiālu vai ražošanas defektiem (piem., plaisas, nekvalitatīvi metinājuma savienojumi, savienojumu problēmas (izņemot specifisku konstrukciju īpatnības), korozija, bojātā apdare (nevīžīgā vai raupja virsma)).
- Krāsas, zelta vai sudraba pārklājuma lobīšanās ražošanas defekta gadījumā (izņemot mehāniskas/ ķīmiskās iedarbības rezultātā radītus bojājumus). Krāsas vai zelta/sudraba pārklājuma lobīšanās tiek izskatīta individuāli.
- Aksesuāriem: Bojājumiem, kas radušies materiālu vai montāžas defektu dēļ (piem., eņģu vai skrūvju mehāniskiem bojājumiem).
Garantija neattiecas uz:
- Bojājumiem, ko izraisījusi nepareiza lietošana (piem., briļļu noņemšana ar vienu roku, nēsāšana uz galvas, krišana, pavirša apkope).
- Dabisku nolietošanos (piem., skrāpējumus, pārklājuma nodilšanu).
Bojājumiem, ko izraisījusi ķīmisku līdzekļu vai ekstrēmu temperatūru iedarbība. - Ekstrēmas temperatūras: Temperatūras, kas pārsniedz 60°C vai ir zemākas par -20°C.
Remontiem, kas veikti pie cita meistara vai patvaļīga remonta gadījumā (garantija tiek zaudēta). - Dekoratīvo elementu zudumu, kas radušies paviršas kopšanas vai tīrīšanas rezultātā.
Kā rīkoties, ja rodas problēmas?
- Vērsieties ZEISS VISION CENTER salonā, līdzi ņemot:
- Oriģinālo pirkuma čeku.
- Bojāto preci.
- Pieteikuma apstrāde:
- Salona speciālisti pieņem pieteikumu, noskaidro un apraksta defekta rašanās apstākļus. Vajadzības gadījumā pieņem iesniegumu (ja problēma netiek atrisināta uz vietas).
- Gala lēmumu pieņem uzņēmuma atbildīga persona
- Vajadzības gadījumā tiek piesaistīts eksperts vai ražotājs (optiķis vai cita atbildīgā persona).
- Atbilde tiek sniegta: 10 darba dienu laikā no pieteikuma saņemšanas.
- Remonta vai nomaiņas termiņi:
- Vienkārši remonti: līdz 10 darba dienām.
- Sarežģītāki remonti ar ražotāja iesaisti: līdz 30 darba dienām.
Piezīme: Visas aizdomas par ražošanas brāķiem jāizvērtē saskaņā ar garantijas nosacījumiem un jāiesniedz salona speciālistiem detalizētai pārbaudei.
Precīzākās briļļu lēcas ar ZEISS! Redziet vairāk! Izbaudiet dzīvi vairāk!
ZEISS VISION CENTER
Tā ir nebijusi pieredze, rūpēs par Jūsu acīm!